Darmowa dostawa od 40,00 zł

Nie płać od razu | KUP NA RATY

Spełniaj marzenia

nie czekaj, ciesz się upragnionym sprzętem już teraz, bez nadwyrężania domowego budżetu

100% online

kupuj wygodnie, złóż wniosek bez wychodzenia z domu

Bez ukrytych opłat

raty 0%, 0 odsetek, 0 prowizji, 0 wpłaty własnej

Jak to działa

01Dodaj produkty do koszyka.
02Wybierz Płatność ratalną: Raty 0% Alior Bank.
03Wskaż Formę dostawy, uzupełnij dane adresowe, potwierdź zamówienie.
04Wypełnij wniosek ratalny i podpisz umowę: wybierz ilość rat, uzupełnij dane osobowe, adresowe oraz finansowe. Po pozytywnej decyzji banku zatwierdź warunki oferty, pobierz dokumenty i zaakceptuj umowę kredytu. Wykonaj przelew na kwotę 1 zł potwierdzający Twoją tożsamość. Plik z dokumentacją otrzymasz również w wiadomości e-mail.
05Poczekaj do 15 min na decyzję banku. Jeśli będzie pozytywna, rozpoczniemy realizację Twojego zamówienia.



Produkty, które możesz wziąć na raty

Komputery

Laptopy

Telewizory

Urządzenia
wielofunkcyjne

Smartfony
i tablety

Akcesoria
i Podzespoły




FAQ



Jakie warunki muszę spełnić, aby otrzymać kredyt?

Osoba fizyczna ubiegająca się o kredyt musi spełniać łącznie poniższe warunki:

• być obywatelem RP,
• legitymować się ważnym dowodem osobistym oraz posiadać stałe lub czasowe zameldowanie na terenie Polski,
• mieć pełną zdolność do czynności prawnych,
• mieć ukończone 18 lat,
• wykazywać się regularnymi dochodami ze źródeł akceptowanych przez bank,
• posiadać numer telefonu (komórkowego lub stacjonarnego), który może być wykorzystywany przez bank do kontaktu.

Niezbędnym warunkiem otrzymania kredytu jest również pozytywna ocena zdolności kredytowej klienta, dokonywana zgodnie z zasadami oceny ryzyka kredytowego stosowanymi przez bank.

Jakie źródła dochodów są akceptowane przez Bank?

Bank akceptuje poniższe źródła dochodów:

• umowa o pracę,
• działalność gospodarcza,
• działalność rolnicza,
• emerytura/zasiłek przedemerytalny,
• renta,
• kontrakt wojskowy,
• kontrakt menedżerski,
• pełnienie funkcji prezesa/członka zarządu,
• pełnienie funkcji radnego/posła,
• renta rodzinna (z wyłączeniem renty rodzinnej na okres nauki).

Czy do otrzymania kredytu wymagane są jakieś dokumenty?

Do otrzymania kredytu na uproszczonych zasadach oceny zdolności kredytowej, tj. na oświadczenie, wymagany jest jedynie ważny dowód osobisty.

Ponadto, przed przystąpieniem do składania wniosku o kredyt należy przygotować numer rachunku bankowego, z którego będzie wykonywany przelew weryfikacyjny 1 PLN oraz aktualne dane o dochodach i zatrudnieniu (w tym NIP pracodawcy).

Jak szybko otrzymam decyzję?

Decyzja kredytowa zapada zwykle w czasie do 15 minut.

Czas weryfikacji wniosku o kredyt zależy m. in. od dostępności Biura Informacji Kredytowej oraz konieczności dodatkowego sprawdzenia przez Bank danych z wniosku, dlatego w indywidualnych przypadkach (szczególnie w godzinach nocnych oraz w dni wolne od pracy) czas oczekiwania na decyzję może ulec wydłużeniu.

Jakie są etapy wnioskowania o kredyt ratalny?

• Kwota raty
Wybierasz dostępny produkt kredytowy oraz liczbę rat. System prezentuje wysokość raty kredytu. Możesz również poznać szczegóły symulacji oferty.

• Dane osobowe
Podajesz swoje dane osobowe: imię, nazwisko, PESEL, serię i nr dowodu osobistego, datę ważności dowodu.

• Adres i ROR
Podajesz swoje dane adresowe, tj. adres zamieszkania / korespondencyjny, adres zameldowania oraz dane kontaktowe, w tym numer telefonu komórkowego i adres e-mail. Wskazujesz numer rachunku bankowego, z którego wykonasz przelew weryfikacyjny 1 PLN.

• Dochód i zobowiązania
Podajesz szczegóły dotyczące źródła dochodu (w tym NIP pracodawcy), stałe wydatki miesięczne, liczbę osób na utrzymaniu oraz szczegóły zobowiązań (miesięczne raty bankowe i pozabankowe swoje oraz współmałżonka, sumę limitów kredytowych).

• Oświadczenia
Wyrażasz szereg zgód, w tym na weryfikację Twoich danych w BIK oraz zgodę na przetwarzanie Twoich danych po wygaśnięciu zobowiązania. Kolejne etapy procesu po wydaniu wstępnej pozytywnej decyzji przez Bank to:

• Zatwierdzenie oferty
Jeśli akceptujesz ofertę przedstawioną przez bank, zatwierdzasz ją używając przycisku 'Zatwierdzam warunki oferty'.

• Prezentacja umowy
Na tym etapie bank prezentuje formularz informacyjny oraz umowę. Pobierz dokumenty z serwisu www w formacie PDF i zapoznaj się z nimi. Jeśli akceptujesz warunki umowy, zaakceptuj ją używając przycisku 'Zawieram umowę z bankiem'.

• Przelew 1 PLN
Wykonaj przelew weryfikacyjny 1 PLN ze wsparciem usługi Pay-By-Link (w formatce przelewu dane zostaną uzupełnione automatycznie), bądź samodzielnie wprowadzając dane do formatki przelewu w swoim banku (przelew ELIXIR/ExpressELIXIR).

• Uruchomienie
Po weryfikacji Twojej tożsamości i wydaniu pozytywnej decyzji kredytowej, bank uruchomi kredyt, a następnie wyśle do Ciebie informację e-mailem wraz z umową.

Dlaczego odmówiono mi kredytu?

Bank ma prawo odmówić udzielenia kredytu bez podania przyczyny, z wyjątkiem odmowy udzielenia kredytu spowodowanej negatywną weryfikacją klienta w bazach.

Jeśli będzie taka możliwość, powód decyzji negatywnej zostanie zaprezentowany na stronie wniosku online, w komunikacie z decyzją kredytową.

Do czego wymagany jest przelew 1 PLN i jak powinienem go zrealizować?

Przelew 1 PLN wymagany jest do potwierdzenia przez bank tożsamości osoby wnioskującej o kredyt. W celu zrealizowania przelewu weryfikacyjnego klient ma możliwość:

• skorzystania z usługi szybkiego przelewu międzybankowego (pod warunkiem, że bank prowadzący rachunek klienta korzysta z usługi Pay-By-Link) - w takim przypadku klient zostaje przekierowany do serwisu swojego banku, za pośrednictwem którego wykonuje przelew identyfikacyjny (dane przelewu: nazwa odbiorcy, numer rachunku bankowego odbiorcy, tytuł przelewu oraz kwota przelewu wprowadzane są automatycznie),

• samodzielnego wykonania przelewu (ELIXIR), jeśli bank prowadzący rachunek klienta nie korzysta z usługi szybkich przelewów międzybankowych. W takim przypadku klient we własnym zakresie realizuje przelew wpisując w formatce przelewu: nazwę odbiorcy (Alior Bank SA), numer rachunku bankowego odbiorcy, kwotę przelewu oraz dokładny tytuł przelewu; dane do przelewu są wyświetlane klientowi na ekranie wnioskowania o kredyt oraz dodatkowo przesyłane w wiadomości e-mail, na zadeklarowany we wniosku adres poczty elektronicznej.

Przed wykonaniem przelewu należy upewnić się, czy dane osobowe oraz adresowe w Twoim banku są aktualne i zgodne z tymi, które zostały podane we wniosku o kredyt.

Z jakiego rachunku mogę wykonać przelew 1 PLN?

Przelew może zostać zrealizowany:

• z indywidualnego rachunku bankowego klienta, który wnioskuje o kredyt,

• z rachunku bankowego, którego klient jest współwłaścicielem (przy czym dane przelewu muszą wskazywać klienta jako posiadacza rachunku - nadawcę, który złożył dyspozycję przelewu).

Musi to być rachunek bankowy zadeklarowany na etapie wnioskowania o kredyt.

Czy mogę samodzielnie anulować wniosek o kredyt?

Tak, klient ma możliwość samodzielnego anulowania wniosku o kredyt na etapie zatwierdzania oferty oraz prezentacji umowy, poprzez wybór opcji 'Rezygnuję'.

Jeśli nie został jeszcze wykonany przelew weryfikacyjny 1 PLN, można się wstrzymać z jego zleceniem - w takim przypadku wniosek zostanie automatycznie anulowany przez system po 5 dniach. Otrzymasz również wiadomość e-mail z informacją o zakończeniu procesu.

W przypadku problemów z anulowaniem wniosku zalecany jest kontakt z infolinią banku (19 502 lub 801 11 55 99).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel