Darmowa dostawa od 40,00 zł

Gwarancja

Twój spokój jest dla nas najważniejszy. Zyskaj nawet do 36 miesięcy przyjaznej gwarancji door-to-door!


Nasz sprzęt objęty jest 12-miesięczną gwarancją, którą możesz rozszerzyć na okres aż 36 miesięcy.

Gwarancja w Rnew to coś więcej, niż ta, którą otrzymujesz na nowy sprzęt. Prawdopodobnie żaden market z elektroniką nie zaoferuje takich warunków.


Stoisz przed decyzją związaną z zakupem komputera poleasingowego, jednak masz wątpliwości związane z jego ewentualną naprawą? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wyjaśnienie krok po kroku, jak wygląda zgłoszenie reklamacji w Rnew.


Reklamacja w Rnew - wygodnie i zawsze na jasnych zasadach!

czyli najczęstrze obawy i nasze rozwiązania, jak podchodzimy do sprawy



Laptop nie działa, a Ty potrzebujesz sprzętu do pracy?

Nasze rozwiązanie: wysyłamy do Ciebie pełnowartościowy sprzęt zastępczy. Dzięki temu nie przerywasz pracy, a my w tym czasie realizujemy naprawę Twojego komputera.

Naprawę reklamacyjną kojarzysz z długim czasem oczekiwania?

Nasze rozwiązanie: wiemy, jak ważny jest dla Ciebie czas bez urządzenia i staramy się skrócić go do minimum. Średni czas naprawy w Rnew to tylko 2 dni robocze! (4 od momentu nadania do momentu otrzymania paczki zwrotnej).

12 miesięcy gwarancji na używany sprzęt to dla Ciebie za krótko?

Nasze rozwiązanie: jesteśmy pewni oferowanego sprzętu, dlatego możesz rozszerzyć gwarancję do 36 miesięcy (każde kolejne 12 miesięcy to opłata w wysokości dodatkowych 15% wartości sprzętu) i zyskać jeszcze więcej spokoju!

Oddajesz sprzęt do reklamacji i… nie wiesz, co się z nim dzieje?

Nasze rozwiązanie: może zdarza się to w innych firmach, ale nie u nas. Logujesz się na Rnew i dokładnie widzisz, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Możesz też zadać dodatkowe pytanie, przekazać ważną notatkę i śledzić drogę wysłanego sprzętu.

Czy zamiast wysyłki sprzętu możesz liczyć na zdalną pomoc?

Nasze rozwiązanie: nie zawsze istnieje konieczność odsyłania sprzętu do naprawy - czasami wystarczy przekazanie wskazówki przez telefon lub czat. Świetnym rozwiązaniem jest też diagnoza problemu przez zdalny pulpit, jeśli jest taka możliwość.








Zgłoszenie reklamacji bywa dla Ciebie niejasne?
Na pewno nie w Rnew!


Zobacz, jak zrobić to w kilka minut.

U nas panują jasno określone zasady, które zebraliśmy w wygodnej instrukcji! Wystarczy postępować krok po kroku, by w ciągu kilku chwil zgłosić problem.



KROK 1

Przejdź na stronę: www.rnew.pl/reklamacje, wprowadź numer zamówienia oraz nr telefonu.

KROK 2

Rozpocznij proces reklamacji na stronie i postępuj według wyświetlanych wskazówek.

KROK 3

Czekaj na potwierdzenie reklamacji od naszego zespołu. Otrzymasz je na adres e-mail w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze.

KROK 4

Zapakuj starannie paczkę, tak aby nie doszło do ewentualnych uszkodzeń.

KROK 5

Wydrukuj zgłoszenie reklamacji. Na ostatniej stronie wydruku znajdziesz list przewozowy - naklej go na paczkę.

KROK 6

Naklej na paczkę etykietę. Zapisz numer reklamacji na etykiecie, to znacznie przyśpieszy cały proces.

KROK 7

Udaj się do dowolnego Paczkomatu. Zeskanuj kod kreskowy, wsadź paczkę, przeklikaj komunikaty i gotowe!






Zauważyłeś problem ze sprzętem?

Zgłoś nam ten fakt klikając poniżej. Niezwłocznie przystąpimy do działania!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel