Reklamacje (Gwarancja)
Twój spokój jest dla nas najważniejszy. Zyskaj nawet do 36 miesięcy przyjaznej gwarancji door-to-door!
Dział Reklamacji:
poniedziałek-piątek 8:00-17:00
telefon: 52 506 59 70 wewn. 4, e-mail: reklamacje@rnew.pl
Nasz sprzęt objęty jest 12-miesięczną gwarancją, którą możesz rozszerzyć na okres aż 36 miesięcy.
Jak skorzystać z takiej możliwości? Za każdy kolejny rok dopłacasz 15% wartości sprzętu i zyskujesz święty spokój na dłużej. Gwarancję możesz przedłużyć dodając produkt do koszyka (zostaniesz zapytany o nią w komunikacie po kliknięciu "Do koszyka").
Gwarancja w Rnew to coś więcej, niż ta, którą otrzymujesz na nowy sprzęt. Prawdopodobnie żaden market z elektroniką nie zaoferuje takich warunków.
Stoisz przed decyzją związaną z zakupem komputera poleasingowego, jednak masz wątpliwości związane z jego ewentualną naprawą? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wyjaśnienie krok po kroku, jak wygląda zgłoszenie reklamacji w Rnew. A jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, Dział Reklamacji chętnie je rozwieje.
Warunki Gwarancji:
- serwisujemy wyłącznie urządzenia zakupione w Rnew
- gwarancja obejmuje: sprzęt oraz zasilacz (w tym gwarancja na baterię 30 dni)
- gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń powstałych z winy użytkownika np. zalania czy uszkodzeń mechanicznych
- zadbaj o kopie zapasową ważnych danych, które mogą zostać utracone podczas naprawy
- przekaż tylko wymagany sprzęt, bez zbędnych akcesoriów
Reklamacja w Rnew - wygodnie i zawsze na jasnych zasadach!
czyli najczęstrze obawy i nasze rozwiązania, jak podchodzimy do sprawy
Laptop nie działa, a Ty potrzebujesz sprzętu do pracy?
Nasze rozwiązanie: wysyłamy do Ciebie pełnowartościowy sprzęt zastępczy. Dzięki temu nie przerywasz pracy, a my w tym czasie realizujemy naprawę Twojego komputera.
Naprawę reklamacyjną kojarzysz z długim czasem oczekiwania?
Nasze rozwiązanie: wiemy, jak ważny jest dla Ciebie czas bez urządzenia i staramy się skrócić go do minimum. Średni czas naprawy w Rnew to tylko 2 dni robocze! (4 od momentu nadania do momentu otrzymania paczki zwrotnej).
12 miesięcy gwarancji na używany sprzęt to dla Ciebie za krótko?
Nasze rozwiązanie: jesteśmy pewni oferowanego sprzętu, dlatego możesz rozszerzyć gwarancję do 36 miesięcy (każde kolejne 12 miesięcy to opłata w wysokości dodatkowych 15% wartości sprzętu) i zyskać jeszcze więcej spokoju!
Oddajesz sprzęt do reklamacji i… nie wiesz, co się z nim dzieje?
Nasze rozwiązanie: może zdarza się to w innych firmach, ale nie u nas. Logujesz się na Rnew i dokładnie widzisz, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Możesz też zadać dodatkowe pytanie, przekazać ważną notatkę i śledzić drogę wysłanego sprzętu.
Czy zamiast wysyłki sprzętu możesz liczyć na zdalną pomoc?
Nasze rozwiązanie: nie zawsze istnieje konieczność odsyłania sprzętu do naprawy - czasami wystarczy przekazanie wskazówki przez telefon lub czat. Świetnym rozwiązaniem jest też diagnoza problemu przez zdalny pulpit, jeśli jest taka możliwość.
Zgłoszenie reklamacji bywa dla Ciebie niejasne?
Na pewno nie w Rnew!
Zobacz, jak zrobić to w kilka minut.
U nas panują jasno określone zasady, które zebraliśmy w wygodnej instrukcji! Wystarczy postępować krok po kroku, by w ciągu kilku chwil zgłosić problem.
KROK 1
Przejdź na stronę: www.rnew.pl/reklamacje, wprowadź numer zamówienia oraz nr telefonu.
KROK 2
Rozpocznij proces reklamacji na stronie i postępuj według wyświetlanych wskazówek.
KROK 3
Czekaj na potwierdzenie reklamacji od naszego zespołu. Otrzymasz je na adres e-mail w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze.
KROK 4
Zapakuj starannie paczkę, tak aby nie doszło do ewentualnych uszkodzeń.
KROK 5
Wydrukuj zgłoszenie reklamacji. Na ostatniej stronie wydruku znajdziesz list przewozowy - naklej go na paczkę.
KROK 6
Naklej na paczkę etykietę. Zapisz numer reklamacji na etykiecie, to znacznie przyśpieszy cały proces.
KROK 7
Udaj się do dowolnego Paczkomatu. Zeskanuj kod kreskowy, wsadź paczkę, przeklikaj komunikaty i gotowe!