Reklamacje (Gwarancja)
Twój spokój jest dla nas najważniejszy. Zyskaj nawet do 36 miesięcy przyjaznej gwarancji door-to-door!
Dział Reklamacji:
poniedziałek-piątek 8:00-17:00
telefon: 52 506 59 70 wewn. 4, e-mail: reklamacje@rnew.pl
Nasz sprzęt objęty jest 12-miesięczną gwarancją, którą możesz rozszerzyć na okres aż 36 miesięcy.
Jak skorzystać z takiej możliwości? Za każdy kolejny rok dopłacasz 15% wartości sprzętu i zyskujesz święty spokój na dłużej. Gwarancję możesz przedłużyć dodając produkt do koszyka (zostaniesz zapytany o nią w komunikacie po kliknięciu "Do koszyka").
Gwarancja w Rnew to coś więcej, niż ta, którą otrzymujesz na nowy sprzęt. Prawdopodobnie żaden market z elektroniką nie zaoferuje takich warunków.
Stoisz przed decyzją związaną z zakupem komputera poleasingowego, jednak masz wątpliwości związane z jego ewentualną naprawą? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wyjaśnienie krok po kroku, jak wygląda zgłoszenie reklamacji w Rnew. A jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, Dział Reklamacji chętnie je rozwieje.
Warunki Gwarancji:
- serwisujemy wyłącznie urządzenia zakupione w Rnew
- gwarancja obejmuje: sprzęt oraz zasilacz (w tym gwarancja na baterię 30 dni)
- gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń powstałych z winy użytkownika np. zalania czy uszkodzeń mechanicznych
- zadbaj o kopie zapasową ważnych danych, które mogą zostać utracone podczas naprawy
- przekaż tylko wymagany sprzęt, bez zbędnych akcesoriów
Reklamacja w Rnew - wygodnie i zawsze na jasnych zasadach!
czyli najczęstrze obawy i nasze rozwiązania, jak podchodzimy do sprawy
Laptop nie działa, a Ty potrzebujesz sprzętu do pracy?
Nasze rozwiązanie: wysyłamy do Ciebie pełnowartościowy sprzęt zastępczy. Dzięki temu nie przerywasz pracy, a my w tym czasie realizujemy naprawę Twojego komputera.
Naprawę reklamacyjną kojarzysz z długim czasem oczekiwania?
Nasze rozwiązanie: wiemy, jak ważny jest dla Ciebie czas bez urządzenia i staramy się skrócić go do minimum. Średni czas naprawy w Rnew to tylko 2 dni robocze! (4 od momentu nadania do momentu otrzymania paczki zwrotnej).
12 miesięcy gwarancji na używany sprzęt to dla Ciebie za krótko?
Nasze rozwiązanie: jesteśmy pewni oferowanego sprzętu, dlatego możesz rozszerzyć gwarancję do 36 miesięcy (każde kolejne 12 miesięcy to opłata w wysokości dodatkowych 15% wartości sprzętu) i zyskać jeszcze więcej spokoju!
Oddajesz sprzęt do reklamacji i… nie wiesz, co się z nim dzieje?
Nasze rozwiązanie: może zdarza się to w innych firmach, ale nie u nas. Logujesz się na Rnew i dokładnie widzisz, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Możesz też zadać dodatkowe pytanie, przekazać ważną notatkę i śledzić drogę wysłanego sprzętu.
Czy zamiast wysyłki sprzętu możesz liczyć na zdalną pomoc?
Nasze rozwiązanie: nie zawsze istnieje konieczność odsyłania sprzętu do naprawy - czasami wystarczy przekazanie wskazówki przez telefon lub czat. Świetnym rozwiązaniem jest też diagnoza problemu przez zdalny pulpit, jeśli jest taka możliwość.
Zgłoszenie reklamacji bywa dla Ciebie niejasne?
Na pewno nie w Rnew!
Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć dotyczącą go reklamację. W tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.
Reklamację możesz złożyć w terminie 1 roku od dnia otrzymania paczki z towarem.
Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru. Reklamacje towaru z powodu niezgodności powstałych po dostarczeniu towaru nie będą uwzględniane.
U nas panują jasno określone zasady, które zebraliśmy w wygodnej instrukcji! Wystarczy postępować krok po kroku, by w ciągu kilku chwil zgłosić problem.
KROK1 - ZŁÓŻ REKLAMACJĘ
W ramach reklamacji możesz:
- domagać się wymiany towaru na nowy albo jego naprawy albo
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak naprawy lub wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji).
Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową. Oprócz żądania reklamacyjnego, w wiadomości mailowej umieść następujące elementy:
- Twoje imię i nazwisko;
- numer zamówienia;
- numer rachunku bankowego;
- datę dostarczenia towaru;
- opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru.
Ponadto, jeżeli to możliwe, dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru.
Gotową reklamację powinieneś wysłać pod adres: reklamacje@rnew.pl.
KROK 2 - POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ
Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.
W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.
KROK 3 - REALIZACJA REKLAMACJI
W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.
Wymiana lub naprawa towaru
Jeżeli w reklamacji domagałeś się wymiany towaru na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany towar w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Następnie, dostarczymy Ci nowy towar lub towar naprawiony.
Obniżenie ceny towaru
Jeżeli natomiast domagałeś się obniżenia ceny towaru, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
Zwrot towaru
W przypadku, gdy w ramach reklamacji postanowiłeś odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, powinieneś odesłać towar (przesyłką pocztową lub kurierską) na poniższy adres:
RNEW sp. z o.o.
ul. Szosa Gdańska 18
86-031 Osielsko
W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym otrzymałeś towar – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów. Paczka z towarem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany towar bezpiecznie do nas dotarł.
Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.
Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób, jaki został wykorzystany przy płatności za towar.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem reklamacje@rnew.pl lub telefonicznie pod numerem: (0048) 525065970.